• نازل جوشکاری هواگاز سایز 8 ایلدیز ترکیه

نازل جوشکاری هواگاز سایز 8 ایلدیز ترکیه

خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان حسن آباد، پاساژ رشید 3 ، طبقه زیر همکف، پلاک 10

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۲-۰۱-۲۰

توضیحات

نازل جوشکاری هواگاز سایز 8 ایلدیز ترکیه

یکی از محصولات مصرفی در جوشکاری هواگاز نازلجوشکاری ایلدیز است این نازل جوش برای جوشکاری از طریق اکسیژن و گاز استیلن یاپروپان مورد استفاده قرار می گیرد. این نازل جوشکاری ساخته شده و کپی شده از نازلگلور سوئیس است که با کد فنی 3618 شناسایی و معرفی می گردد و دارای سایزبندی هایمختلفی است. نازل جوشکاری سایز 8 ایلدیز ترکیه برای ورق های فلزی با ضخامت 20 تا30 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از این نازل ها برای جوشکاری های طولانی مدت وورق های ضخیم استفاده می شود برای مثال در صنایع تولید مخازن و لوله های فلزی و سایرمشاغل مرتبط استفاده می شود. این نازل از محبوب ترین و رایج ترین نازل های جوشکاریبین جوشکاران و صنعتگران در دنیا می باشد.

 

مشاهده محصولات جوشکاری هواگاز ابزار دلتا

 

جنس این نازل جوشکاری هواگاز از آلیاژ برنج ومس است و به دلیل بالا بودن کیفیت آن، عملکرد و مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارد.فشار توصیه شده و مصرفی این نازل جوش برای گاز اکسیژن 2.5 بار و برای گاز استیلن0.3 توصیه شده است.

 

شرکت ایلدیز تولید کننده و صادرکننده محصولاتبا کیفیت جوش و برش هواگاز با استاندارد های اروپایی می باشد که با قیمت های رقابتیتوانسته جایگاه خود را بین رقبای اروپایی و آسیایی کسب کند.

 

شرکت ابزار صنعتی دلتا وارد کننده انواعمحصولات و تجهیزات جوش و برش هواگاز در ایران می باشد. میتوانید جهت مشاوره و خریدمحصولات و تجهیزات هواگاز از قبیل : سرپیک جوش، نازل جوش و… و با مشاورین ابزاردلتا تماس حاصل فرمایید. 02166349691


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید
تصویر نمایه
Optimizer-Botman
فروشنده

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا