فروش ویژه مونو اتیلن گلایکول MEG

شیخ بهایی-خیابان خدامی-روبروی مدیریت اکتشاف -پلاک 10

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۰-۰۹-۲۴

توضیحات

فروش ویژه مونو اتیلن گلایکول MEG

مونو اتیلن گلیکول یکی از رایج ترین ترکیبات آلی با خاصیت ضد یخ و ضد انجماد است. اتیلن گلیکول برای تهیه رزین های پلی استر به کار می رود؛ همچنین این ترکیب، جزء اصلی اگرچه این ترکیب در میان خانواده گلیکول ها بسیار ساده است اما اهمیت و کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. از اتیلن گلیکول برای تولید فرآورده های متنوع در صنایع استفاده می شود. اتیلن گلیکول ویسکوزیته قابل توجهی دارد و علیرغم بوی شیرین آن، بسیار سمی می باشد. آنچه با نام محصولات ضد یخ خودروها در بازار می شناسیم، همه با استفاده از این ترکیب آلی تولید شده اند.لی فرمولاسیون محصولات ضد یخ می باشد.

مونو اتیلن گلیکول – یا MEG – یک ماده اساسی برای تولید الیاف پلی استر و رزین های فیلم ، پلی اتیلن ترفتالات (PET) و خنک کننده های موتور است.

استفاده نهایی برای MEG از لباس و سایر منسوجات ، از طریق بسته بندی تا ظروف آشپزخانه ، خنک کننده های موتور و ضد یخ است. پارچه های پلی استر و پشم گوسفند و اثاثه یا لوازم داخلی ، فرش و بالش ، و همچنین ظروف نوشیدنی و مواد غذایی پلی اتیلن ترفتالات سبک و محکم از اتیلن گلیکول سرچشمه می گیرند. خاصیت مرطوب کننده (جذب کننده آب) محصولات MEG همچنین آنها را برای استفاده در تصفیه الیاف ، کاغذ ، چسب ، جوهر چاپ ، چرم و سلفون ایده آل می کند.

MEG مایعی بی رنگ و بدون بو با قوام شربت مانند است

55٪ MEG برای ساخت الیاف پلی استر استفاده می شود. 25٪ از MEG در بسته بندی و بطری های پلی اتیلن ترفتالات – یا PET – استفاده می شود.

درحال حاضر گروه تولیدی علمی سازان پارت (ELSAPA) به عنوتن یکی از وارد کنندگان و تولیدکنندگان محصولات شیمیایی کشور است که طیف گسترده ای از مواد شیمیایی صنعتی را به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ازطریق تماس یا وب سایت شرکت ELSAPA با ما در ارتباط باشید.

02186017283

داخلی 310

09120644967


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا