• فروش مونو سدیم گلوتامات

فروش مونو سدیم گلوتامات

تهران

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۲-۰۱-۲۴

توضیحات

فروش مونو سدیم گلوتامات

کاربرد مونو سدیم گلوتامات

گلوتامات و یا مونو سدیم گلوتامات چیستو چه کاربردی دارد مونو سدیم گلوتامات یا به اختصار اینگلیسی MSG همان نمک سدیم اسید آمینه رایج گلوتامیک اسید می باشد. گلوتامیک اسیدبه وفور و به طور طبیعی در بدن انسان و همچنینی در بعضی از مواد های غذایی وافزودنی ها نیز وجود دارد. از مونوسدیم گلوتامات برای ظعم دادن به مواد غذاییاستفاده می شود.

 

شکل ساختاری مونوسدیم گلوتامات به صورتکریستالی سفید رنگ می باشد و یکی از مهم ترین ماده ها در غذا های چینی و ژاپنی میباشد. منوسدیم گلوتامات را بیشتر در آبگوشت، سوپ، سبزیجات کنسرو شده و منجمد، طعمدهنده ها و ادویه جات، گوشت، مرغ و سس و سایر ترکیبات استفاده میکنند و یکی از مهمترین کاربرد آن ها استفاده برای طعم دهندگی تنباکو می باشد.

 

مونو سدیم گلوتامات یگی از پرمصرفترینماده های شیمیایی در مواد غذاییی می باشد که یکی از مزایای آن عطر دادن به غذاهایفرآوری شده که اقلب در ژاپن به اومامی معروف است استفاده می شود.

 

نحوه تهیه مونو سدیم گلوتامات

 ماده مونوسدیم گلوتامات به صورت طبیعیدر سطوح رویی گوجه فرنگی و پنیر های پارمیسان قرار دارند. که اولین بار توسطدانشمند ژاپنی به وسیله عصاره جلبک دریای کشف شد. اما امروزه با پیشرفت فناوری وتکنولوژی مهندسین توانسته اند به جای استخراج از جلبک دریای ، مونو سدسم گلوتاماترا از تخمیر نشاسته، چغندر قند، نیشکر یا ملاس تولید کنند. که تخمیر مونو سدیمگلوتامات هانند فراید تهیه ماست و همچنین سرکه صورت می گیرد.

 

فروشگاه آریا شیمی دارای انواع مواد شیمیایی خوراکی می باشد و اعلام میدارد که دارای واردات و صادرات ماده مونو سدیم گلوتاماتدر برند های ژاپنی و چینی فوفنگ می باشد بسته مونو سدیم گلوتامات در بسته های 25 کیلوی عرضه میگردد. جهت خرید مونو سدیم گلوتامات با ما تماس حاصل فرمایید.

 

02133902209

 

09197529076


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا