فروش بهترین دستگاه لیزر موی زائد در کرمان با شرایط نقد و اقساط

کرمان

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۰-۰۹-۱۵

توضیحات

فروش بهترین دستگاه لیزر موی زائد در کرمان با شرایط نقد و اقساط

امروزه استفاده از دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد یکی از موثرترین روش ‌ها به شمار می رود. البته نتایج استفاده از این تکنولوژی زمانی موثر و مشهود است که به وسیله بهترین دستگاه لیزر موهای زائد انجام شود.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد از نظر عملکرد، پاسخگویی و ایمنی دستگاهی است که از هر سه فناوری‌ الکساندرایت، دایود و ان دیاگ به طور همزمان بهره می برد. چنین دستگاه لیزری انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی دارد و برای تمامی طیف های پوستی 1 تا 6 جوابگویی بسیار بالایی دارد.

مشخصات دستگاه لیزر لونا پلاس

دستگاه لیزر سه طول موج لونا پلاس یکی از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های لیزر موجود در بازار ایران است. این دستگاه از نظر تکنولوژی و کیفیت انقلابی بپا کرده است و با ترکیب سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ به بهترین شکل ممکن به عمق پوست نفوذ می کند و تمامی موهای زائد صورت و بدن بیماران را حذف می کند.

دستگاه لیزر لونا پلاس دارای چیلر داخلی با خنک سازی بی رقیب، پروسه درمان بدون درد را برای مراجعین شما به ارمغان می آورد. همچنین عمر قطعات داخلی مانند سورس بار دستگاه را بالا می برد و این کاهش هزینه های شما را در بر خواهد داشت.

دستگاه سه طول موج لونا پلاس دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. قیمت این دستگاه لیزر در مقایسه با دستگاه های مشابه خارجی خود بسیار مقرون به صرفه می باشد.

پزشکان محترم برای خرید دستگاه لیزر موی زائد در کرمان باید حتما در مورد دستگاه، کمپانی سازنده و شرکت ارائه دهنده دستگاه تحقیق کنید تا با مشکلاتی از قبیل سوختگی پوست بیماران و یا عدم جوابگویی مناسب مواجه نشوید و بتوانید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را خریداری نمایید.

ویژگی های خرید از شرکت ماهور طب

شرکت ماهور طب فعال در زمینه تولید و واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این حیطه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را در سراسر کشور تجهیز نموده است.

دستگاه لیزر لونا پلاس محصول شرکت ماهور طب بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد مراجعین می باشد که برای ایجاد بهترین نتایج در همه تایپ های پوستی تولید شده است.

خرید دستگاه لیزر لونا پلاس با توجه به نتایج درمانی فوق العاده، هزینه های جانبی کم و همچنین قیمت مناسب آن انتخاب فوق العاده هوشمندانه ای برای تجهیز مراکز زیبایی، کلینیک ها و مطب ها در زمینه لیزر موهای زائد در استان کرمان می باشد.

برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه لیزر سه طول موج لونا پلاس در کرمان با مشاوران ماهور طب تماس بگیرید.

شماره تماس: 09132042648

آدرس سایت :  

*** مشاوره و تجهیز فقط به صورت حضوری در محل شرکت ماهور طب انجام می شود***

توجه : شرکت ماهور طب هیچ گونه فروش اینترنتی ندارد!!!


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا