• رگلاتور و مانومتر هواگاز

رگلاتور و مانومتر هواگاز

خیابان امام خمینی نرسیده به میدان حسن آباد پاساژ رشید 3 زیر همکف پ 10

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۲-۰۲-۱۹

توضیحات

رگلاتور و مانومتر هواگاز

یکی از مهم ترین تجهیزات که در صنایع مختلف از جمله صنایع جوشکاری و برشکاری، صنایع لوله سازی و لوله کشی و همه صنایعی که نیاز به کنترل فشار تنظیم فشار دارند به علاوه نیاز به چک کردن مقدار فشار گاز و مایع درون لوله ها دارند از رگلاتور و مانومتر استفاده می شود.

در صنایع مختلف از مانومتر های مختلف بر اساسی نوع گاز و مقدار فشار درون کار استفاده می شود. به طور مثال برای جوشکاری میگ برای گاز co2 از مانومتر co2 استفاده می شود و یا برای گاز هایی که خاصیت خوردندگی دارند از رگلاتور های استفاده می شوند.

جوشیار وارد کننده انواع تجهیزات کنترل فشار از قیبل رگلاتور و مانومتر در ایران است. یکی از پر مصرف ترین مانومتر ها، مانومتر اکسیژن می باشد که در صنایع مختلفی از جمله صنایع جوشکاری و برشکاری هواگاز، صنایع پزشکی و بیمارستانی و در مجموع کپسول و خطوط گاز اکسیژن استفاده می شود.

در تمامی گاز ها مقدار فشار گاز خروجی از کپسول متفاوت می باشد پس برای هر گاز نیاز است از رگلاتور مخصوص به خود استفاده کنید. در ضمن محل به کارگیری نیز متفاوت است به طور مثال فشار خروجی از یک کپسول با یک پالت 9 عددی کپسول و خطوط گاز متفاوت است.

از معروفت ترین برندهای منومتر در ایران می توان به مانومتر گلور سوییس، زینسر آلمان، ایلدیز ترکیه، هریس و مکسی ایتالیا اشاره کرد.

عموما روی رگلاتور ها 2 گیج وجود دارد که یکی برای نشان دادن مقدار فشار ورودی یه رگلاتور و دیگری برای نشان دادن مقدار فشار خروجی از رگلاتور می باشد در کنار این که 2 شیر تنظیم برای هر یک وجود دارد تا مقدار درست و مورد نیاز برای کار خود را تنظیم کنیم .

021-67628000

09100556070

خیابان امام خمینی نرسیده به میدان حسن آباد پاساژ رشید 3 زیر همکف پ 10


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید
تصویر نمایه
Optimizer-Botman
فروشنده

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا