دستگاه بستنی ساز قیفی صنعتی

تهران، میدان جمهوری بعدازپل حافظ پلاک657

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۰-۰۹-۲۱

توضیحات

دستگاه بستنی ساز قیفی صنعتی

صنایع برودتی آرامیس مارکت عرضه کننده انواع دستگاه بستنی ساز خانگی، صنعتی می باشد که با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان عزیز عرضه می کند. دستگاه بستنی ساز از جمله دستگاه هایی است که در بستنی فروشی ها، رستوران‌ها، و کافی شاپ ها کاربرد گسترده دارد تا در تولید بستنی با طعم، رنگ ، شکل و کیفیت مناسب در کم ترین زمان ممکن موثر باشد. بستنی ساز های تولید داخل جز دستگاه هایی با ویژگی های همچون کیفیت بالا، برند مطرح و دارای گارانتی معتبر می باشد. از بستنی ساز های ایرانی می توان به برند شمس و نیکنام اشاره کرد که جایگاه ویژه ای از لحاظ کیفیت بین بستنی ساز های ایرانی دارند.

از مهم ترین دستگاه بستنی ساز ایرانی می توان به بستنی ساز ایرانی شمس اشاره کرد که دارای مدل های مختلف با کارایی های متنوع می باشد.یک دستگاه بستنی ساز به شما امکان می دهد هر نوع بستنی ای که به فکر شما میرسد رابسازد، همه به راحتی در خانه خودتان ساخته می شود. طرز استفاده از بستنی ساز به قدری راحت است که حتی کودکان هم می توانند بستنی برای خود درست کنند.

دستگاه بستنی ساز صنعتی

هماطور که می دانید بستنی یکی از خوراکی های محبوب در بین تمامی سنین اعم از پیروجوان است که بیشتر در فصل تابستان و گرما مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار لذت بخش است بستنی انواع مختلفی دارد که باتوجه به نوع بستنی دستگاه بستنی ساز نیز انواع مختلفی دارد. عموم مردم برای خوردن بستنی به بستنی وآبمیوه فروشی ها و کافه ها میروند و پر متقاضی ترین نوع بسنتنی ساز، بستنی قیفی ساز است.

02166750846

 09128497158


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا