• تعمیر اینورتر کارسپا carspa

تعمیر اینورتر کارسپا carspa

لاله زار جنوبی کوچه بوشهری مجتمع تجاری تهران الکتریک طبقه اول واحد 232

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۲-۰۸-۲۹

توضیحات

تعمیر اینورتر کارسپا carspa 

 اینورترها که وظیفه تبدیل جریان مستقیم برق به جریان متناوب را دارند یکی از مهم ترین تجهیزات تشکیل دهنده سیستم های خورشیدی هستند. اینورترها دارای برندهای مختلفی هستند که یکی از آن ها اینورتر کارسپا CARSPA می باشد.برند کارسپا یک برند چینی می باشد اگر بخواهیم توضیح کاملی در رابطه با این برند و شرکت سازنده آن بدهیم باید بگوییم که شرکت کارسپا در سال 2004 در یکی از شهرهای چین تاسیس شد. این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده می باشداینورتر خورشیدی کارسپا ، برق DC حاصل از پانل های خورشیدی را دریافت کرده ، آن را به AC تبدیل کرده و سپس برق تبدیل شده را به جعبه فیوز ارسال می کند.هنگامی که تابلو برق این برق متناوب را دریافت می کند ، می توان آن را به خانه یا محل کار تحویل داد تا در صورت لزوم برق همه لوازم خانگی و غیره را تأمین کند.

 

برخلاف صفحات خورشیدی که روی سقف نصب شده اند ، اینورتر خورشیدی بر روی دیوار خارج از خانه شما یا در یک گاراژ قرار می گیرد.این برای محافظت از آن در برابر آب و هوا و همچنین اطمینان از نزدیکی با صفحه قدرت است.برای بهترین عملکرد ، اینورتر همیشه باید در سایه باشد.

شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ با کادری مجرب  و با سابقه طولانی در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد تعمیرات انواع اینورترهای خورشیدی ، اینورتر کوتک ، اینورتر داردا ، اینورتر کارسپا  در اسرع وقت با کمترین هزینه برای شما انجام دهد تعمیر تخصصی انواع سیستم های خورشیدی در مرکز اینورتر گروپ در اختیار مشتریان گرامی میباشد  

جهت مشاوره و کسب اطلاعات با ما در تماس باشید

تعمیر اینورتر کارسپا carspa

02133999115

02133999719

09395927370

لاله زار جنوبی کوچه بوشهری مجتمع تجاری تهران الکتریک طبقه اول واحد 232


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید
تصویر نمایه
Optimizer-Botman
فروشنده

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا