• فروش فیوز کات اوت CUT OUT FUSE

فروش فیوز کات اوت CUT OUT FUSE

تهران

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۲-۰۱-۲۵

توضیحات

فروش فیوز کات اوت CUT OUT FUSE

از فیوز قطع کن کات اوت CUT OUT FUSE برای حفاظت ترانسفورماتور ها در برابر جریان بالا استفاده میشه که اقلب این نوع فیوز های کات اوت در کنار کنترر برق ساختمان ها واقع می گردد. و در زمان اظافه بار و اتصال کوتاه جلوگیری می کند.

استفاده این نوع فیوز کات اوت بیشتر در شبکه های برق ضعیف و یا سیم‌پیچی‌هایی که در درون ترانس هستند می باشد. شکل ساختاری این فیوز به شکل استوانه ای شکل می باشد که از دوبخش تشکیل شده اند که یکی از آن‌ها محفظه مسدود اتصالات خط به آن بسته می‌شود به صورتی ساخته شده که کراس به آرامی بسته می‌شود. بخش دوم پایه فیوز ، سکسیونی فیوز کات اوت CUT OUT FUSE ، نگهدارنده فیوز کات اوت می باشد این قابلیت محر بودن را دارد که این امر باعث می شود تا به راحتی المنت داخل آن تعویض گردد. فیوز فشارمتوسط کات اوت دارای سه نوع می بشد نوع اول مسدود و دومی باز و سومی روباز است. اما بیشترین استفاده در بازار نوع دوم می باشد یعنی فیوز کات اوت CUT OUT باز. استراکچر و یا ساختار داخلی فیوز کات اوت CUT OUT FUSE از سه بخش تشکیل شده است که این ساختار همانند فیوز های لیفتراکی و یا فیوز فشارقوی برند سیبا می باشد. سه بخش اصلی نظیر پایه فیوز ، سیم فیوز کات اوت، نگهدارنده فیوز CUT OUT. المنت فیوز کات اوت CUT OUT FUSE داخل یک لوله فیبری جای کرفته است که به وسیله اضافه جریان می‌سوزد. قوس الکتریکی ایجاد می‌شود این قوس به دیواره لوله فلزی برخورد می‌کند و سپس گازی را متصاعد می‌کند که منجر به بیرون رفتن قوس می‌شوند. هر چه جریان برق عبوری از فیوز بیشتر باشد مقدار گاز بیشتری به مواد دیواره لوله متصاعد خواهد شد. پس از این که المنت می‌سوزد لوله فیوز به بیرون آویزان خواهد شد که این نشان دهنده سوختن المنت است. المنت کات اوت از چهار قسمت ساق، تکمه، سیم انتهایی، المنت تشکیل شده است.

فروشگاه فنی مهندسی برق و صنعت پاوراکسین دارای انواع فیوز های فشارمتوسط 33 کیلو ولت، 20 کیلو ولت، 11 کیلو ولت می باشد جهت دریافت قیمت فیوز کات اوت 20 کیلوولت و همچنین جهت خرید فیوزکات اوت 20 و نگهدارنده فیوز کات اوت CUT OUT با ما تماس حاصل فرمایید

02133902209

09190764376


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا