فروش انواع مگنت صنعتی (مگنت سپراتور دستی ،خود تمیز کن ،لیفت مگنت (مپکو مگنت)

تهران

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۰-۰۸-۰۶
وضعیت : بدون استفاده
گارانتي : دارد

توضیحات

فروش انواع مگنت صنعتی (مگنت سپراتور دستی ،خود تمیز کن ،لیفت مگنت (مپکو مگنت)

شرکت تجهیز مغناطیس پارسیان (مپکو)، با پشتوانه مدیریتی شگرف در زمینه صنعت کشور و استفاده از پرسنل متعهد و متخصص، توانسته است تا خود را در زمینه تجهیزات مغناطیسی و سیستمهای لرزشی تثبیت کند و با در اختیار داشتن دانش فنی و مهندسی پرسنل خود و همکاری با شرکت های معتبر داخلی و خارجی ، اقدام به عهده گرفتن پروژه های صنعتی در زمینه های مختلف کرده است.

مگنت سپراتور دستی:

این نوع سپراتورهای مغناطیسی جهت جدا سازی قطعات آهنی مزاحم از مواد اولیه نظیر ناخن لودر/ تسمه های آهنی / قطعات شوتها و سرندها / پیچ و مهره.و…. به راحتی از زیر بار در حال عبور بیرون کشبیده واز آسیب رسیدن به تجهیزاتی ما نند سنگ شکنها / آسیابها/ پرسها و همچنین توقف تولید و خسارت مالی جلوگیری . نحوه قرار گرفتن آنها بصورت آویز روی تسمه نقاله میباشد . تمیز کاری آنها به صورت دستی می باشد .

مگنت سپراتور اتوماتیک(خود تمیز کن):

این نوع سپراتورهای مغناطیسی جهت جدا سازی قطعات آهنی مزاحم از مواد اولیه نظیر ناخن لودر/ تسمه های آهنی / قطعات شوتها و سرندها / پیچ و مهره.و…. به راحتی از زیر بار در حال عبور بیرون کشبیده واز آسیب رسیدن به تجهیزاتی ما نند سنگ شکنها / آسیابها/ پرسها و همچنین توقف تولید و خسارت مالی جلوگیری . نحوه قرار گرفتن آنها بصورت آویز روی تسمه نقاله میباشد . تمیز کاری آنها به صورت اتوماتیک می باشد .

لیفت مگنت:

لیفت مگنت از قویترین آهن رباهای دائم ساخته شده اندکه توانایی بالایی در جابجایی قطعات آهنی دارد .سبک بودن /کاربرد آسان/مکانیزم ساده /عدم نیاز به برق و باتری/قدرت بالا از همه مهمتر ایمنی بالا از ویژگیهای این دستگاه می باشد .

استفاده از این دستگاه مدت زمان لازم جهت جابجایی قطعات را کاهش داده و بدون نیاز به جوش دادن قلاب جرثقیل ویا به کار گیری زنجیر یا تسمه قطعات سنگین را به راحتی و با اطمینان جابه جا می نماید.

عمده مصرف آن در جابجایی قالبهای پرس، قطعات سنگین فلزی، ریخته گریها، سازه های فلزی، ورقهای فولادی و …

تجهیز مغناطیس پارسیان: ۰۲۱۶۶۴۷۷۳۷۰ – ۰۲۱۶۶۴۷۷۳۶۹ – ۰۲۱۶۶۴۷۷۳۶۸ – 09199070753 خانم عابدی

  کلیه تجهیزات در سایت


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا