• رمپ بارگیری پرتابل
  • رمپ بارگیری پرتابل
  • رمپ بارگیری پرتابل
  • رمپ بارگیری پرتابل
  • رمپ بارگیری پرتابل

رمپ بارگیری پرتابل

کارخانه : کیل.متر 25 آزادراه خلیج فارس خروجی رباط کریم شهرک وهن آباد - علی آباد - خ شهید یزدانی - بلوار کارگر - خ صنعت - کوچه تلاش - پلاک 33

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۳۹۹-۰۸-۱۶

توضیحات

رمپ بارگیری پرتابل

رمپ بارگیری پرتابل,رمپ محوطه باز,رمپ بارگیری متحرک,رمپ پرتابل,همسطح کننده پرتابل,رمپ بارگیری متحرک دستی

رمپ های بارگیری صنعتی معمولاً در صنایع مختلف به منظور بارگیری و تخلیه سریع و راحت محصولات از وسایل نقلیه حمل و نقل مانند کامیون و قطار مورد استفاده قرار می گیرند. در ELEDOCK ، ما بهترین برنامه ها را برای بارگیری رمپ ها توسعه داده ایم  و این برنامه ها در طراحی ما برای رمپ ها و اسکله های مختلف بارگیری صنعتی که تولید می کنیم ، نقش دارند.

موارد مختلف برای بارگیری رمپ ها

اگرچه کاربرد واقعی برای یک سطح شیب دار بارگیری بدون توجه به محل استفاده یکسان باقی مانده است ، صنایع و کاربرد های مختلفی وجود دارند که از سطح شیب دار بارگیری استفاده می کنند. برخی از مناطقی که معمولاً از رمپ های بارگیری و اسکله های بارگیری استفاده می شود عبارتند از:

حیاط های حمل و نقل

از آنجا که بسیاری از سبک های شیب دار بارگیری خوب در تنظیمات بیرونی قابل استفاده هستند ، برای سهولت بارگیری و تخلیه کامیون ها و کانتینرها اغلب در محوطه های حمل و نقل استفاده می شود. انواع مختلفی از سطح شیب دار بارگیری نیز متحرک هستند ، به این معنی که می توان آنها را برای یک موقعیت به جای خود منتقل کرد و سپس خارج از محل ذخیره کرد.


رمپ های بارگیری پرتابل

ELEDOCK پیشرو در صنعت رمپ های قابل حمل

مارک های برتر در سراسر کشور سال هاست به راه حل های شیب دار بارگیری سفارشی به شرکت زیبا اتوماسیون مشکات اعتماد کرده اند. تعهد بی دریغ ما نسبت به کیفیت ، دوام و رضایت مشتری ، ما را به یک طلایه دار , در ساخت رمپ های قابل حمل بارگیری ، رمپ های اسکله انبار و رمپ های لیفتراک تبدیل کرده است . همه رمپ های بارگیری قابل حمل ما به عنوان قابل اعتمادترین و ایمن ترین رمپ های بارگیری موجود در بازار شناخته شده اند.


راه حل های بارگیری سفارشی

تاسیسات پیشرفته رمپ بارگیری ELEDOCK به شما امکان می دهد انواع رمپ های بارگیری – رمپ های بارگیری متحرک ، رمپ های ایستاده بارگیری ، رمپ های بارگیری ریل ، رمپ های حیاط ، رمپ های لیفتراک ، رمپ های بارگیری سنگین ، و غیره را در دسترس داشته باشید .

محصولات ما قابلیت سفارشی سازی به طور کامل و تنظیم رمپ های قابل حمل بارگیری برای پاسخگویی به نیازهای دقیق مشتریان را دارند .

پرسنل بسیار آموزش دیده به ما امکان می دهد تا سفارشات مشتری خود را در یک بازه زمانی دو تا چهار هفته ای به راحتی برآورده کنیم.

ELEDOCK به عنوان پیشرو در اسکله های قابل حمل بارگیری ، رمپ های لیفتراک و رمپ های حیاط در سراسر ایران ، مجموعه ای برتر از رمپ های بارگیری قابل حمل و اسکله های لیفتراک را ارائه می دهد که به طور منحصر به فرد برای انواع پروژه ها و سازگاری خودرو طراحی شده است.


۰۲۱۵۵۴۴۵۳۹۴

۰۲۱۵۵۴۴۹۰۸۷ – 09123083511

وبسایت : eledock.com


فرم استعلام قیمت محصول و درخواست مشاوره :


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید
تصویر نمایه
ELEDOCK
شخصی

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا