• آویسل چیست و کاربرد آویسل 101 و 102

آویسل چیست و کاربرد آویسل 101 و 102

تهران

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۲-۰۲-۱۹

توضیحات

آویسل چیست و کاربرد آویسل 101 و 102

آویسل چیست؟ اویسل برای چه کاری استفاده میشه؟ انواع آویسل؟ آویسل یک ماده سلولز میکرو کریستالی که تا حدی با اسید هیدرولیز شده و به همین صورت به پودر ریز تبدیل گردیده و برای جایگزین چربی استفاده میشه ماده آویسل حلال در آب می باشد و خاصیت صمغ دارد.

آویسل دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد و در غذاهای روغنی مانند پنیر و کره بادام زمینی و همچنین در شربت ها و عسل و سس ها استفاده می شود.

آویسل یک پودر سلولزی میکروکریستالی می باشد این ماده در دونوع در بازار عرضه می گردد به صورت پودری و به صورت ژل آویسل . ماده آویسل پودری و حتی ژل آویسل توسط دکتر OA Battista کشف گردیده که جایگزین مواد خشک یا چربی در تهیه غذا شود و هیچ طعم، کالری، بو یا مواد مغذی به غذا اضافه نمی کند.

یکی از مازایای آویسل ها پودری شکل بودن آنها می باشد که قادر به تامین نیمی از آرد مورد نیاز برای پخت یک کیک یا یک قرص نان را دارند و حتی در پخت و پز خواص خودرا از دست نمی دهد. ناگفته نماند که بافت و طعم و مزه مواد خوراکی را نیز عوض نمی کند.

یکی دیگر از کاربرد آویسل پودری و یا کاربرد آویسل ژل در صنعت داروسازی می باشد که به عنوان پرکننده در قرص ها استفاده می کند و حتی راه خود را به کرم های ضد آفتاب و آرایش نیز باز کرده است. این محصول باعث تثبیت اسپری روی ضد آفتاب بدون کاهش اثربخشی می شود.

آویسل ها دارای دو دسته می باشند آویسل با مش 101 و آویسل 102 فروشگه آریا شیمی دارای انواع آویسل 101 برند آلکن و آویسل 102 برند آلکن می باشد به منظورخرید آویسل پودری 101، آویسل پودری 102، اویسل ژل 101، اویسل ژل 102 با ما تماس حاصل فرمایید.

02133902209

09197529076


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید
تصویر نمایه
Optimizer-Botman
فروشنده

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا