آسپارتام چیست و چه کاربردی دارد

تهران

برای قیمت تماس بگیرید

نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۲-۰۲-۱۶

توضیحات

آسپارتام چیست و چه کاربردی دارد

آسپارتام یکی دیگر از شیرین کننده های خوراکی می باشد که دارای کالری کم و همچنین مصنوعی می باشد شکل ظاهری آسپارتام پودری سفید رنگ و کاملا بدون بو می باشد. ماده آسپارتام با این که کم کالری است اما حدودا 200 برابر از شکر شیرون تر می باشد از ماده اسپارتام خوراکی برای افزودنی غذایی در مواد غذایی مانند نوشیدنی ها، دسرها، شیرینی ها، لبنیات، آدامس ها، محصولات کاهش دهنده انرژی و کنترل وزن و به عنوان شیرین کننده استفاده شود.

خصوصیات آسپارتام خوراکی

ماده شیرین کننده آسپارتام خوراکی دارای فرمول شیمیایی C14H18N2O5 با شناسه غذایی E951 و به شکا پودری با رنگ سفید در بازار قابل عرضه می باشد. کاربرد آسپارتام ها در صنایع خوراکی بسیار گسترده می باشد به همین دلیل فروش آسپارتام بسیار زیاد و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. یکی از کاربرد آسپارتام خوراکی برای افزودنی نوشابه های رژیمی و کم کالری نوشابه هایی هستند که در آنها از شیرین کننده های مصنوعی استفاده می گردد.

ناگفته نماند که ما دارای شیرن کننده های مصنوعی دیگری همانند آسپارتام ، آسه سولفام ، سوکرالوز می باشیم که این سه نوع شیرین کننده قوی ترین شیرین کننده مصنوعی می باشند. یکی از مزایای این مادهه یعنی ماده افزودنی آسپارتام به عنوان شیرین کننده مواد غذایی شکسته شدن و قابل حل بودن در بدن انسان به طور کامل می باشد که به همین دلیل کم کالری است. اما مزایای دیگر

آسپارتام می شود به قیمت بسیار ارزان تر از شکر، طعم شیرین و مناسب، تشدید طعم،تشدید پوسیدگی دندان، منسب بودن برای افراد دارای ریابت و…. اشاره کرد.

فروشگاه آریا شیمی دارای واردات و تهیه و توضیع انواع مواد افزودنی خوراکی و مواد داروییمی باشد جهت خرید آسپارتام خوراکی با ما تماس حاصل فرمایید.

09197529076

02133902209


توجه : آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

نظر بنویسید
تصویر نمایه
Optimizer-Botman
فروشنده

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات امنیتی
  1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
  2. بررسی مستندات خدمات و محصولات
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
  4. عدم پرداخت وجه ، قبل از دریافت کالا و خدمات

آگهی های ویژه

آگهی های جدید

تبلیغات

بالا